Cademia Siciliana e Sicilia F.A. sono liete di comunicare l’avvio di una partnership ufficiale finalizzata a valorizzare l’uso della lingua siciliana su internet, nonché a sensibilizzare i cittadini e le istituzioni sul tema della consapevolezza linguistica.
Le due associazioni sono impegnate da anni in attività di valorizzazione dell’identità siciliana: Cademia attraverso lo studio accademico e la divulgazione relativa alla lingua; Sicilia F.A. mediante le attività sportive della selezione di calcio siciliana impegnata a livello internazionale. Entrambe le associazioni hanno partecipato alla grande kermesse sulla lingua siciliana organizzata lo scorso dicembre presso la sede di Bruxelles del Parlamento Europeo.
Grazie a questa partnership verrà garantita l’uniformità stilistica nell’uso del Siciliano tra i canali social di Cademia Siciliana e quelli di Sicilia F.A.. In particolare, gli studiosi di Cademia Siciliana cureranno le versioni in Siciliano delle comunicazioni della Sicilia F.A. garantendo la traduzione dei post entro 24 ore dalla loro pubblicazione. Si tratta dell’avvio di una collaborazione che, nelle intenzioni delle due associazioni, è volta a porre in atto ulteriori iniziative in comune, sia sul fronte dei social che su quello più ampio delle attività di promozione sul territorio.
**************************************************************
A Cademia Siciliana e Sicilia F.A. si prèjanu d’annunziari l’accuminciu di na cullabburazzioni ufficiali pi nfurzari l’usu dâ lingua siciliana e macari pi gràpiri l’occhi dî citatini e dî stituzzioni ncapu ô valuri linguìsticu.
Sti du’ assuciazzioni àvi anni ca si mpìgnanu ‘n attività di valurizzazzioni di l’identità siciliana: a Cademia cû studiu e câ divurgazzioni dâ lingua; Sicilia F.A. cu l’attività spurtivi dâ silizzioni di palluni siciliana, mpignata a liveḍḍu ntirnazziunali. Tutti du’ l’assuciazzioni participaru ô mmàttitu ncapu â lingua siciliana ca armaru u dicèmmiru passatu a Bruxelles ô Parramentu Eurupeu.
Grazzi a sta cullabburazzioni veni priggiata l’unifurmità stilìstica nta l’usu dû sicilianu ntra i canali social dâ Cademia Siciliana e di chiḍḍi dâ Sicilia F.A. ‘N particulari, i mastri dâ Cademia Siciliana ànn’a curari i virsiuna ‘n sicilianu dî cumunicazzioni dâ Sicilia F.A., pi purtari â traduzzioni dî post ntê 24 uri dâ pubblicazzioni. A vuluntà dî du’ assuciazzioni è chiḍḍa di purtari novi nizziativi e pruggetti, sia nnâ riti sia nnô tirritoriu, grazzi a attività di prumuzzioni.